Sunday, October 23, 2011

SHES

Salam my silent readers/peepers

Nur Arina Binti Malek

Okay tadi aku on Twitter.  So aku tweet2 dengan AliaHamzah. Hmm what the.. Dia benci Erin Malek sebab katanya Erin Malek gedik. AKu nak nanges pulak sebab aku suka dia sangat xD Perlu sampai nak nanges? Uhuh! Tak.. cuma kata2 je tapi mata tak berair lagi bertambah suka adalah. Hehehe. Yes memang aku suka dia since Arib Ismail cakap muka aku comel macam Erin Malek. *okay dah perasan sorang2. Rasa nak jumpa dia jeh.. Jom tweet2 dengan Erin Malek!

6 comments:

  1. lawaanye awek atas tuu, wiwit :D

    ReplyDelete
  2. macam kembaq hang ja erin malik tu. muka sama oh

    ReplyDelete
  3. Haah la.Muka dia cam Erin Malik

    ReplyDelete
  4. Haha , serius iras muka Ainaa kat atas ni dengan Erin Malek . Sila bangga dengan sopan , hohoho :p

    ReplyDelete
  5. same tang mater kot...hehe... salam perkenalan dari ahkak marina.... www.marinafazli.blogspot.com

    ReplyDelete