Thursday, November 10, 2011

PRe

Hai semua bertemu lagi kita di sini! Apa khabar semua? Sihatkah? Aku dekat sini sihat walepat liat (ayat Im). Huh.. sudah dekat ber-minggu-minggu jugak aku berkampung dekat kampung. Seminggu hari tuh dekat Ipoh.. Seminggu lepas tuh sekolah lepastuh raya haji nih balik kampung di Kelantan. Meriah sangat sembelihan lembu di Kelantan^^ Hari nih balik dari Kelanan terus mama dan abah hantar aku dan along ke Ipoh balik untuk persiapan majlis perkahwinan yang akan berlangsung pada 11/12/dan 13 November nih. Aku busy macam aku yang nak kahwin hahahaaa.. Jom aku showkan gambar2 yang telah diambil selama aku berada dekat kampung erti kata sebenar selama aku bercuti. Hehehe..

Masa cuti seminggu (deepavali). Persiapan mula-mula sekali untuk perkahwinan yang berlangsung esok-ahad ini! *macam aku je yang nak kahwin. Hambooooiii..


Bunga telur tapi tak nampak mana bunganyaaaa hehe.
 Raya haji di Kelantan. 7 ekor lembu disembelih! Sangat meriah tawwww siap berkenduri gitu.

Money..money..money.. total rm16720.00 wow!

Adek adekku.. Yang pink bukan adek! Ntah siapa ntah *tak nak ngaku adek



Tenang je lembu ni..


See! Betapa semamngatnya mereka2 ni nak tengok aktiviti penyembelihan lembu sampai tak sempat nak tukar seluar *kain pelekat pun jadilah winkwink.



"Nak amek gambar ke? Nak amek gambar sini lah *tunjuk kedudukan" kata abang baju hitam kepada aku. Ahaks!


Sebenarnya nak zoom dekat perut lembu tapi tiba2.. Oh ooo


Hari seterusnya kami beraya di rumah saudara2. Errr kenyang kot!

Dah habes raya haji, hari semalam! Yes semalam! Kami sekeluarga otw nak balik kl tapi.. tapi tapi tapi.. Mama dengan abah saje yang balik kl, mereka tinggalkan kami di Ipoh semula untuk sesi tolong menolong macam ni..


Membasuh telooor. Hehehe. Okay nanti kita sambung lagi eh. Sorry lerr takde mende nak cerita dan kekurangan idea apabila melihat ramai para blogger kita semakin giat dalam dunia belog. KUikuikui!