Monday, December 19, 2011

Cakar dinding.

(sambil makan cadbury fingers)

Hai korang! *ala2 makjemah*. Sebelum tuh kan. Aku nak bagitahu sesuatu yang memang patut korang tahu. kau tahu maksud sposa. tak kan. jadi jangan panggil aku 'hi ainaa sposa' hahaha okay ayat nak minta kaki. aku tak suka. ainaa sposa cuma nama di belog ini sahaja. di luar boleh panggil ainaa ye? atau nurul ainaa. atau nak sedap lagi berkhasiat panggil nurul ainaa binti che anuar. okay tak lawak pun.

so. korang pernah tak pergi Melaka? tak pernah ke. kesian korang! korang orang paling kesian di dunia. haha. semalam aku pergi Melaka sebab nak melawat kakak aku yg sedang belajar di UiTm Alor Gajah sekarang. hmm walaupun aku dah 167 kali pergi melaka. tapi aku tak pernah bosan. sebab ada tempat2 yang menarik yg aku tk pergi lagi walaupun dah 167 kali aku pergi melaka.

Beca pun aku tak pernah naik lg. tak percaya kan! okay sekarang aku teringin sangat nak naik beca! haha.


mula mula sampai melaka semestinya ambil my beloved sister dulu. takkan nak jalan jalan dulu baru pergi tengok kakak aku. pun boleh! >,< so tempat pertama aku pergi ialah.. kau agak agak ini ape erk? planet ape? cer teka cer teka! best kot naik dia. macam duduk dekat Bulan. *takde kaitan*

escape in the nick love of time~
okay mesti ramai yang tertanya2 haha ramai sgt ke yang tanya. dekat mana aku berada. aku sekarang berada di puncak bukit st. paul ye kawan2! korang semua harus cakar dinding nih untuk sampai ke bukit st. paul xD


macam biasa dari umur aku 6tahun sampai sekarang benda alah keychain2 tuh je dia nak jual. tak de benda lain ke kau nak jual? aku tak beli pun.sape suruh kau jual benda alah keychain2 tuh. hahaha. sumpah belagak!


Hikhikhik. comel kan kami. yes kami adik beradik memang comel. eh silap! anggun~ nah.. berjaya juga aku mendaki bukit st.paul. dan aku berada di Kota A'Famosa. hahah sedikit jakun sebab sebelum nih tak pernah ambil gmbr disini. cuma tgk2 je. yelah sebelum nih pakai camera harga rm*** je lepastuh sebulan dah rosak so takdapt nak amik gmbr dkt sini hakhak~


Okay yang ini sumpah gedik. harhar! mesti korang meluat bila tatap ini gambar. ntah aku pun tak tahu kenapa aku buat muka macam nih dan buat gaya macam itu. maaflah semua sebab letak gambar yang annoying xD tangga nih memang ..memang penat kot nak naik. kita semua boleh panggil dia dgn nama tangga tonggek sebab sesiapa yang naik bontotnya akan tonggek ke belakang. (tonggek memang kebelakang tiada yang ke depan)


tangga dia sangat unik. kalau ada pengantin amik gambar kat sini sangat lawa! hikhik >,<


muka aku kenapa macam bengkak eh. hmmm ini gara gara dah tak ada tempat menarik nak amik gmbr ,so yang papan buruk nih pun boleh lah. ape plak tak boleh. kahkah~

no edit. pergh oily face kau!
setelah sekian lama tak buat muka comel macam nih. haha comel ke. awak cuma syok sendiri di depan cermin! saya di food court sekarang. pergh masa aku pergi order tak ada org pun. tiba2 je masa aku peri order air. tgk tmpat order makanan tuh dah ramai geela. hahahampeh! sibuk je. aku nak beli situ kau pun nak beli situ. ape yang sedap sgt?! hahaha.

aku rasa title entry ini 'cakar dinding' takde kaitan pun senanya. aku saje je sebab cakar dinding adalah benda yang paling pernah aku buat. kebai. okaylah habis pelajaran kita hari ini. senang hati sebab sudah habis belajar. esok kita belajar tajuk cilaka. Eh okay aku terguna ayat sir ven. kahkah~

2 comments:

  1. salam ,
    wah...seronok kan pergi tmpat bersejarah ^_^ anyway ..cantik gambar2 ...

    ReplyDelete
  2. seingat kita, kita last pergi melaka masa darjah 6. time tu last kot jenjalan melaka. naik atas bukit tu. time tu tempat yg awak lawat tu tak mcm sekarang. heharap dapat sampai sana lagi.

    ce check entri tu, ada sikit typo. maaf lah. kita ni cikgu bahasa melayu :P

    ok. saya memang suka komen pepanjang pun. kekadang sampai takde kaitan langsung. see. kbai!

    ReplyDelete