Saturday, December 3, 2011

Dasar perempuan Pentipu!

(Entri tiada gambar)

Ehhhh cop cop cop. Dah solat? Baik kau solat sebelum tatap ini belog! Berambus kamu!


Hai semua orang - orang anggun. Ya, awak yang baca semuanya anggun. Awak - awak semua sihat? Rindunya dekat awak - awak. Yeke rindu. Hah hati ini gelisah je. Eeee mencinye kitek! Pergi lah jauh - jauh wahai gelisah weh. Okay.

Nak tahu. Dah lah suka tipu orang. Ala bajet - bajet dia anak orang kayo. Bila dia berkata - kata macam dia nak kata dekat aku.. Kau hado?! Kau mampu?!

Kau suka buat cerita. Kira cerita kau semua nak lehtop. Dasar perempuan hingusan tak sedar diri! Hattuih! *ludah di muka

Lepastuh suka meniru orang pulak tuh. Semua nak tiru. Nak tiru ala - ala Hana Tajima (adakah aku sedang mengata diri aku sendiri. Eh tidak! TIdak!). Nak tiru dressup orang. Nak tiru tapi tak gheti langsung. Nak tiru .. er nak tiru post dekat blog orang.

Awak dah terasa ke? Bagus - bagus (sambil berjabat tangan dan kepala hangguk 270 darjah)

Tipulah. Patut lah ramai yang tak nak kawan dengan awak. Awak comel.

Dah cuba untuk berbaik dan berkawan tapi hahaha penipuan awak sangat kuat. Macam Lin Dan lawan LCW. Lin Dan tetap nak menang. Awak macam Lin Dan lah jugak >,<

Lepastuh, kalau ada gambar dengan artis jeh mesti awak nak bagitahu dengan kitaorang en nak suruh tengok. Ehh peegiiidaaa orang keling.

Saya rasa semua post - post awak dekat belog awak tuh awak curi jeh. Tukar sikit - sikit. Awak memang .. Hmm 'copycat' lah jugak!

Dah lah peniru, tak nak tulis nama asal penulis dan sumber dari mana pulak tuh. Segan lah. Mana segan awak? Harap je berceramah 'eh tak baik kau buat itu ini' dekat kitek - kitek nih. Kau pun sama.

Awak tahu ramai tak suka awak? Kau tahu? Kau tahuuu??!!! Tahu?! Tahu?! Kau kena tahu..

3 comments:

  1. hah . i think i know that girl pentipu .
    kening sikit .

    ReplyDelete
  2. erk....ayat ni kt kat spe ye...

    btw. blog ni agak berat.. huhu

    ReplyDelete
  3. mentipuuu gelabah jeww, ahhaha

    ReplyDelete