Friday, December 9, 2011

Hi awak!



Fuh alhamdulillah. Lega hati bila dah solat. Rasa lega sangat - sangat. Solat dan doa lah segala - galanya. Semoga doa aku dimakbulkan. Semoga Allah tunjuk yang mana baik dan yang mana buruk. Amin.

Tengah - tengah maghrib pun dah ada orang bagi aku angin satu badan. Tak apa. Saya tak kesah awak. Kalau apa - apa yang berlaku dekat saya, keluarga saya, kawan baik saya. Kalau mereka semua mati ke ape ke. Aku salahkan kau cilaka, anak haram.

Astagfirullah.. Sabar ye Ainaa. Tuhan sedang menguji kesabaran awak sebagai hambaNya.

Tak apa saya tak kesah. Saya rasa bahasa saya dah cukup baik saya cakap dengan semua orang. Cukup baik! Cukup! Huhuhu.

Tak apa saya tak kesah awak kata saya apa pun. Yes memang itu saya sebenarnya. Apa awak kata semua betul. Tak ada yang salah. Memang saya semuanya. Alhamdulillah.



Awak kata saya saya stalker. Memang saya stalker tapi stalker yang baik bukan buat benda jahat bukan? Kalau tak stalker mana kita nak tahu. tapi peliks. Ada saya kata awak stalker? Ada? Ada tak manusia?!



Awak kata saya suka ambil tahu pasal awak. Pasal apa. Pasal apa.. pasal apa ni. Mohon huraikan segala perkara yang saya ambil tahu pasal awak. Tapi saya ada kata awak ambil tahu pasal saya walaupun awak ada ambil tahu pasal saya? Sabarnya! >,<




Awak kata lagi.. Sebenarnya tak ada siapa pun suka dekat saya. Awak kata mereka semua - semua tuh cuma nak ambil kesempatan dekat saya je bukan nak berkawan betul pun dengan saya. Sedihnya bila baca, sedih sangat. Sedih macam Izzah kena tnggalkan dengan Aris. Pergh betapa sedihnya aku.



Awak kata lagi saya. Saya nih terlalu ***** (mungkin gedik). Ataupun bajet. Tak apa. Memang saya gedik pun. Memang saya bajet. Bajet itu lumrah manusia weh! Hahaha. Mungkin awak susah bila tengok saya gedik (atau bajet). Perempuan yang betul perempuan memang gedik (atau bajet). Tak ada perempuan yang tak gedik (atau bajet). Saya sedih sebab awak kata perkataan ini sangat sesuwaaai untuk perempuan stalker macam saya. Hmm nak nanges gegerl taw! Mencikkkkk T.T



Awak kata lagi. Awak kata lagi! Eeee mulut awak nih. Saya bagi cili satu guni baru tahu langit bumi. Nak saya tonyoh - tonyoh cili api dekat mulut awak? Hehehe. Awak kata saya nih kelakar lah! Kelakar bagi saya awesome okay. Awak kata saya kelakar sebab berkawan dengan budak - budak sebaya sahaja. Tapi saya ta pernah kata dengan siapa awak berkawan, orang macam mana awak berkawan. Weh c'mon lah. Kau tahu dalam - dalam pasal aku ke. 




Lepastuh awak kata lagi dekat saya. Hmm mujur saya nih penyabar. Ye penyabar sangat (mohon gelak). Awak kata saya perempuan terbaik. Saya tambah perempuan terbaik di dunia. Whoops. Berdebar - debar pulak bila cakap diri sendiri terbaik haha. Tapi tak apa lah saya tak kesah. Walaupun awak kata saya terbaik saya tak pernah pun kata awak terbaik. Eh! Hahaha.

Awak suruh kita jaga tepi kain kita yang terkoyak? Ermm hinanya kita, awak. Hinanya. Hina sangat. Malu pun ada. Tapi tak apa. Saya tebalkan muka saya 10 inci. Saya cuba tahan malu dan cuba buat tak ada apa - apa yang berlaku. Malu awak! Saya tak suruh pun awak jega tepi kain awak yang koyak tuh, tapi awak suruh saya jaga tepi kain saya yang koyak. Kesian.. Awak kenapa awak!




Awak kata muka saya anggun. Hmm masa nih saya tak geram. Berbunga - bunga tahu tak saya waktu nih. Awak kata saya anggun tapi..ada saya kata awak anggun? Eh typo bai hahaha.

Awak kata saya hanya mampu berkata - kata tapi tak mampu nak buat. mana awak tahu? Yelah kata - kata sangat betul. Ada benarnya. Itulah saya hanya mampu berkata- kata. Buatnya idok lerrrrr. Ye betul awak kata. Betul weh! Awak siapa awak Tuhan ke nampak saya buat ke idak.!



Awak kata lagi awak tak suka menunjuk - nunjuk macam saya. Dan awak kata saya pengotor ahhhh. Awak cakap diri sendiri ke? Kebai.




Awak kata dekat saya lagi, dari saya jaga tepi kain awak lebih baik saya jahit kain - kain yang tak siap lagi tuh. Awak tahu saya sabar. Sabar.. sabar.. Ya Allah kuatkan lah hati aku. Awak tahu awak dah ter-over dekat situh? Awak tahu?! Lagi sekali awak kena tahu sayang!

3 comments: