Sunday, December 11, 2011

menulis di pagi.

Facebook on. Twitter on. Tweetdeck on. Yahoo on. Blogger on. On 1:36 morning.



Sehari suntuk jugak aku duduk di tengah kuala lumpur. tempat paling menyenangkan hidup aku.

Ahh.. hampir nak lelap mata aku. Tapi aku tahan. Aku kan penahan. Aku terel pulak tuh. (pehlis) Aku tahan ada sebab. Sebab nak layan kerenah kau. Sebab nak layan buku cinta.

Walaupun tak rasa macam cinta. Aku rasa ke'cinta'an sebab banyak usul cinta. Faham.

Petang tadi aku kena pergi rumah saudara. Saudara bau - bau bacang. Aku ingat balik petang jugak rupanya malam. Aku ingat balik awal malam rupanya lewat malam paling lewat. Huhh.

haru macam ni. Aku tengah rindu dekat 'dia'. Cepatlah pulang. Itu je perkataan yang keluar bila ada orang kata 'dia' dah sampai rumah.

Jangan risau. Serindu aku pada 'dia' pun takdelah sampai tak nak makan. tak nak mandi kolam renang (lepastuh kenal dengan 2jejaka kebai). tak nak tidur. Aku masih mampu buat semua itu ye. Cuma tak sehebat sebelum ini. Haha..

Entah lah kenapa. kepala aku nak toleh arah kemana jejaka tuh pergi. C'mon Ainaa u can do it! <-- ayat kalau ada geng. bagus mereka sokong.

Okaylah macam ini lah ye cerita dia. Aku balik rumah lewat malam. Sampai rumah masuk bilik bak syurga aku nampak sekeping poster.. Eh bukan poster, poscard. Eh ntahlah. Tapi aku nampak pos ekspres terpampang besar. Memang tak rugi aku senyum dari luar pintu lagi.

Aku tak sabar aku bukak macam harimau tengah lapar. aku suka aku seronok aku amek gambar.


Kakak aku kata.

Huh weh loe jangan bagi orang pinjam ini buku. seriously wa cakap. wa nak pinjam after luh. (sorry aku mengoverkan keadaan yang tak over)

Mesti lah semua jawab. 'Ah aku tak batak dengan buku kau'. 'Aku pun boleh beli lah dekat kedai tapi cuma ada sticker mph warna merah dan putih kebai.'

Kad perkahwinan diberi percuma

Terima kasih abang dan kakak. Akan aku jaga buku ini macam mana kau jaga pelengkap rusuk kiri kau (syera ayob). Akan aku sayang buku ini bagaiman kau 'sayang awak sampai bila - bila' Syera Aiyob.

2:25 morning guys and girls. I still can type well without drowsiness.. Terima kasih yang baca. ringan - ringankan tangan. kebai.

4 comments:

  1. salam...

    buku yg best....pasti teruja membacanya..

    ReplyDelete
  2. Wahh , best laa dapat terus dari ZAhiril . Huhu

    ReplyDelete