Thursday, December 8, 2011

The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay






Okay. Huh. Disebabkan syarat yang Nisa Kay letak macam itu, aku pun ikut macam itu. Sebijik aku ikut okay! Kalau tak menang tak tahu lah. Hahahah macam comel je ayat aku bagi. Nampaknya aku hampir berjaya nak tersenarai dalam list join GA nih. Sikit lagi. Kalau aku dah siap publish post semua nih fuhh! Mesti bangga. Hahaha.

Alhamdulillah kalau dapat. Kalau tak dapat pun alhamdulillah jugak boleh cuba lagi. Ini kali pertama aku join Nisa Kay punya contest okay.

Awak - awak yang anggun lagi menawan pun dialu - alukan untuk join ini contest! Sangat dialu - alukan. Hadiah banyak geela weh. Ada 88 hadiah. Fuhh! Mana tahu awak salah seorangnya yang akan dapat ye dok? Cuba okay. Cubaaaa.

Bila lagi nak dapat hadiah macam ini. Semua orang boleh join dengan bersyarat tanpa segan silu tak kira lelaki ataupun perempuan okay! *kenapa aku macam seronok sangat nih*

Okay kalau nak tengok hadiah - hadiah nya disini okay. DISINI! Jangan tekan sana. tekan sini aje. So awak - awak yang comel blizzzzzz masuk okay? Nanti awak - awka lagi comel dari saya yang comel ini.

Okay bye awak - awak dan Nisa Kay, muah :*

1 comment: