Friday, January 27, 2012

malam ke pagi

"aku punya lukisan macam budak tadika doh"
kata Nabilah.

malam tadi @CtNblh datang rumah kite. sebab nak siapkan kerja 'bodoh' nih. eh kerja 'bodoh' ni lah yang buat aku dapat A nanti. hehehe. kite panggil kerja 'bodoh' sebab ia menyusahkandan memenatkan hmmmmm penat macam nak mati je. tapi takpe, 'bodoh2' pun aku suka buat benda ni.


4:36 pagi

sanggup nabilah datang rumah sebab nak buat kerja yang wajib dibuat untuk spm. dari pukul 9 sampai pukul.... 5 somethin' baru tidur. tugasan meReka 5 blaus kasual. bukan kerja nak lukis saje, warna pun. bukan itu saje, ada lagi. semua 13 muka surat.. 13 helai bersaiz A3.. 13 tajuk --' tapi yang paling MACAM NAK MATI mestilah meReka blaus kasual. huahhhhh.

tapi ada bagus jugak, tak mengantuk satu hape haprak pun dari pukul 9malam sampai 5pagi. ini pun ada tak siap lagi ,flat drawing dan lakaran akhir. woi bila nak siap nih?!esok hari ahad okay bukan hari selasa! adeh.



mengikut psikologi aku, (eceh skema gila okay ayat ini) malam tadi Tuhan nak uji aku nak tengok sama ada aku ni pandai layan tetamu ke tidak.. hahaha. kenapa kau tanya?! hmm nabilah senggugut dan aku sebagai tuan rumah wajib menghormati tetamu yang hadir dalam keadaan sakit begini! aku pun pergilah dapur buat teh kelat sekelat-kelatnya. padan muka kau! hahaha xD


sebelum

aku buat kerja berejam-rejam ni takde lah fokus sangat. ada lah jugak terselit handphone dekat tangan. phone dekat sebelah seperti aku menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagi aku! >.< even though hari malam hampir mengesot ke pagi, ada jugak taw orang yang sudi tanya khabar. patutlah lukisan aku cantik semacam, tak pernah2 cantik macam nih. heee senyum sampai ke telinga sampai ke tengah pagi. alaaaaahhhhhhhh tengok kita dah rindu hahaha okay sungguh gedik di situ!

selepas


okay till here.. we will continue with another story the next day okay. InsyaAllah

1 comment:

  1. Huhu.Rindu nak buat figura tu semua lah.Selamat berjaya dalam bidang fesyen!

    ReplyDelete