Sunday, January 29, 2012

sikap anak.

*sambil dengar lagu set fire to the rain, aku menaip apa yang aku nak taip. tak tahu lah kenapa belakangan nih aku asyik nak dengar lagu si adele tu je. oh sedap sangat kot. untung lah lagu semua sedap-sedap haha. okay hari tuh aku terbaca satu sajak ni. eh aku pun tak tahu belakangan ni jugak aku suka layan sajak-sajak, puisi-puisi,mungkin mata aku hati aku telinga aku juga seluruh anggota badan aku suka dengan hiperbola2 ni. haha.

disebabkan terlalu marah
sikap anaknya yang degil
si ibu pun berdoa
moga malapetaka diturunkan
terhadap anaknya
yang tidak mendengar kata.

setelah tua
kudratnya semakin lemah
anak yang di hina meratap sembah
kasih yang dulunya layu
kini mula bercambah.


sekarang aku tengah buat sesi mengemas barang yang maha banyak ni untuk balik ke asrama.dammit. makin hari aku makin suka dekat asrama. tak sabar nak jumpa kengkawan sebilik dan sekelas, nak buat work sesama, nak study sesama then want to get A in each subject that we learn together..hmmm miss that moment much,arghhh... EH MANA MOOD BERSAJAK TADI? haha. okay ainaa is so SESUATU lah!

1 comment: