Saturday, April 28, 2012

saya okay :')

Assalamualaikum semua.



Asal aku menulis mesti ada sebab/tujuan/objektif/motif. tak kan tetiba nak tulis tak tentu fasal. eh itu membuang masa dah tu. eceh mesti nak bangga en dapat cakap macam ni. mungkin sebab.. eh ntah lah aku malas nak cakap. okay korang tahu tak.

kelebihan perempuan.

apa yang istimewanya tentang perempuan adalah walaupun air mata mereka (atau aku) membasahi pipi. mereka (atau aku) masih lagi berkata. "haha. saya okay." "saya tak kesah". eh tapi betul taw. wa tak tipu maaaa. hahaa. tapi ini setengah-setengah saja. mungkin lagi sesetengahnya, hmmm.. (tak tahu nak kata apa)

eh betul apa statement dekat atas tadi tuh. yelah mereka (atau aku) kata 'okay' mungkin sebab malas nak berdebat panjang-panjang dengan her crush/bestfriend/boyfriend/close friend. atau mungkin mereka (atau aku) tak nak her crush/bestfriend/boyfiend/close friend tahu yang mereka (atau aku) sedang bersedih hati.

atau mungkin mereka (atau aku) kata macam tuh sebab itu memang sifat semula jadi yang ada pada mereka. yang aku maksudkan ialah sifat tabah. tabah menghadapi apa saja. sakit sekali pun mesti nak kata 'saya okay'. okay. perempuan tuh memang membanggakan semua orang. hamagawd?