Sunday, May 13, 2012

12 jam di luar.

Assalamualaikum. terima kasih atas kesudian kalian membuka blog ini. haish maaf lah aku menonjolkan sebuah laman sesawang yang membuatkan korang bersin tak henti-henti. aku lupa dan tak ada masa nak cuci habuk-habuk ni. maaf ye?

semalam punya semalam (jumaat) aku bertolak ke Klang sebab nak tidur hotel. sebab-sebab nak tidur hotel? sebab esoknya tuh (sabtu/semalam) kakak sedara kesayanganku ada konvo. okay. kami pun bertolak. dan kami rasa sedikit kagum dan terus dibuai jakun ^^ tengok lah ini budah hingusan yang suka berangan dan perasan sorang-sorang.

abaikan muka inesen di atas ini
ekceli aku pakai macam ni sebab aku nak test. bukan aku sengaja berpakaian macam ini. malam tuh kan. memang.. mak aih, ADAKAH AKU TERGOLONG DALAM KALANGAN ORANG SOMALIA? tahap lapar aku macam orang somalia kelaparan. tak tipu der. lastly hamekaw tetengah malam buta sampai jugak makanan. nasi goreng pattaya, nasi goreng kampung, air sebungkus tak nak banyak lagi boleh kongsi lima orang taw. kebai.

malam tuh aku tdur lambat sikit lah. dalam pukul 3pagi baru nak tidur. alah, biasa lah tuh. biasa kau kata?

yelah biasalah. hahahaha xD


dalam pukul 12tengah hari jugak kami bertolak nak ke uitm. katanya pukul 9:30pagi. huh.. tapi mujurlah tak gerak awal-awal. nak menunggu dia habes kan, macam tunggu duit jatuh melayang-layang dari langit. seronok kan semua.


abaikan ibu tak bertauliah di atas ni.


hai baby ashfa. u sangat comel lah. mesti dia seronok je kan asyik kena dukung dengan aku je.
a'ah aku pun seronok sebenarnya dukung kau lelama -.-


suami dan isteri.


daulat tuanku. see! Agong pun ada. orang kata, tangan dia "vibrate." grrrrr.
huhuhuh.


tiga dara. cun tak. nak satu? hehehee

kiteorang penat lah jugak. lepas semua habes. semua berpusu-pusu berebut carik makanan. hmm~ balik dalam pukul 3 jugak. lepastuh pergi rumah sedara punya sedara punya sedara lah kan dekat Bandar Kinrara. azira, Bandar Kinrara rumah kau kan? sorry tak contact pun. phone tak bawak.(sah-sah takde orang nak text/call kan). bila dah sampai kan.. hmmm tahu-tahu jelah kalau dah bersembang komain rancak sampai pukul 9malam. lalalala~ cool Ainaa, kau akan balik jugak. hahaha.

dan, selepas-selepas tuh. kiteorang ambil-ambil angin, ambil gambar dekat ICT. ini kali keduanya aku ke ICT okay. agak bosan dah rasanya. yang syioknya bila masuk snowalk je. tapi kali ni tak masuk. sebab ada orang-orang tua kot. hehehe.


nice kan.



the super swing. tak seram macam dekat genting. aku naik ni macam..
"binatang apa yang aku naik ni. kenapa tak swing betul2 pun" hahaha.
okay naik ni rm5 je. (promote ke kak)



masa tengah lepak, we oll dapat gambar free (instax).abang tuh tetiba datang dan cakap.
"nak ambil gambar tak?" -hmm tak nak lah bang. lain kali lah.-
"free je. sebab tinggal 4 kodak je lagi." -boleh lah bang hahahaha.-

okay sampai sini saje. u oll dah makan?breakfast?lunch?dinner? :)