Saturday, May 26, 2012

mimpi

Assalamualaikum.


cukup dengan gambar tu je aku dah boleh menguap buat kali ke 1486832756583. pagi tadi aku tidur. tidur-tidur ayam. aku mimpi lelaki ni. demmmm! rasa nak cekik lelaki tu. kenapa kau masuk dalam mimpi aku. aku mimpi apa? ntah lah.

tapi dia sungguh hampa/kecewa. aku mimpi lelaki tu bagi mesej dekat kawan aku. aku tak ingt dia kata apa. tapi yang meluluhkan hati aku sebab dia kata dengan aku dia tak ada kredit. tapi... hahaha okay aku nak tergelak. bye

aku tak nak sambung cerita, kalau sambung dia jadi zzzZZzZzZzZzZzzzzzzZzZZZZ..