Friday, June 1, 2012

tak faham pun. jadi jangan baca!

Salam. Indah kan pagi ini? Indah tapi syahdu. Aku jadi tersedu. Mungkin ada yang tak kena dengan aku. Atau dia.. Ah, mana-mana lah. Janji dia manusia yang punya hati dan perasaan. Kalau tak faham sila campak tablet kalian sekarang. (tablet? fuhh, kayo! kayo! bak satu brader)

Belakangan ini, (pergh lama tak guna ayat dramatis ni) aku rasa lain macam. lain macam tu macam yang korang rasa sekarang. rasa dia boleh rasa sampai ke tulang rusuk belah kiri. ahh apahal cara aku cakap pun lain macam ni. ngehehe. jangan kata aku ni sakit. yelah kot. sakit angau.

Alaa aku saje je post benda mengarut-karut tetengah pagi ni. bukan bosan. bukan tak mengantuk. tapi aku perlu. untuk melegakan segala otot-otot di bahagian dalam otak! aku perlu menulis, aku perlu meluah. kalau tidak aku boleh mati. (ha? mati?) err sorry i mean pengsan. mati bagi aku adalah pengsan. bukan mati masuk kubur.

mungkin malam ni emosi aku terganggu. esok lusa siapa tahu emosi aku macam mana. aku harap tak ganggu macam sekarang ni. terganggu maksud di situ aku sedih/cemburu/kecewa/hampa dalam masa yang sama aku gembira. haaaa acano? acano=bak kata orang Melayu djaman Siti Nurhaliza nih atau nama lain bagi 'macam mana'.

okaylah aku saje nak buat sampai 4,5,6,10 perenggan nak bagi nampak banyak sikit benda aku tulis. wah wah komain kau Ainaa. aku tahu korang bukan suka baca pun benda-benda alah ni. musti semua macam.. ha? kejadah ni? menatang apa kau tulis ni? sikit pun wa tak faham lah. tapi takpe. aku ada kau kan sekarang?