Saturday, August 18, 2012

SHRAMZB.

Assalamualaikum.


macam annoying je kan bagi salam terus nak letak gambar. phew, menggebu-gebu perasaan rindu dekat orang tersayang nun jauh di kampung perak sana. elok lah, saya di pulau pinang, dia di perak. nanti boleh buat-buat bertemu di mana-mana perhentian. lalala~

okay. saya rasa kan kalau di kumpul-kumpul habuk dekat laman sesawang ni, boleh jadi selori dualori taw. ehem, maaflah lama tak update ini belog. busy. (busy mana lah sangat)

jadi hari ni terbuka sikit dada dan hati yang kecil ini nak tulis benda bukan-bukan. eh! kebai.

hehehe. kepada yang dalam perjalanan nak balik kampung sambil nak baca entri ni "hati-hati di jalan raya okay" dah sampai kampung nanti inform me taw!(pun boleh) eleh ^_^

so saya rasa semalam punya semalam lah kan, hari terakhir saya pergi membeli belah, saya rasa je. dan keadaan dia masa tu macam OH KENAPA RAMAI SANGAT MANUSIA DEKAT MUKA BUMI INI! OH NOO~ *PENGSAN*

lepas ni mana ada beli dah. lagi berapa hari je saya dan kawan-kawan yang lain nak hadap kertasa periksa percubaan. doakan kami yang terbaik okay. selamat hari raya maaf zahir batin :')