Wednesday, September 12, 2012

abad lamanya.

assalamualakum muslimin dan muslimat.

ade ke yang nak dengar keluh kesah saya ni? harap-harap ada lah kan walaupun seorang. saya tetap akan luahkan kepada yang seorang itu. insya-Allah. haaaa jangan salah faham pulak cakap yang sorang tu admire lah crush lah blablaaaa. pundek hang. maksud saya yang sorang tu sesiapa lah. sebelum saya pergi lebih jauh, ingin saya sampaikan saya tak ada. i repeat! saya tak ada simpan dan selit-selitkan makhluk lain selain insan yang saya mengenali. wah. harap faham :')

baik, dah berleter dekat dua hektar tanah ni. lupa nak tanya kalian. apa khabar? sihatkah anda tanpa saya selama separuh abad ini? eh (hiperbola betul lah!). harap semua sihat walaupun ada yang sedang sakit dan separa. insya-Allah.

tahukah anda sejak kapan saya tinggalkan dunia blog ni? terima kasih kepada yang mengambil tahu dan mengingati tarikh2 penting. huh ada jugak orang yg ambil berat kan. ceh perasan. kebai.

maaflah kerana tinggalkan kalian buat sekian lamanya. mungkin ada lain2 hal yang perlu saya buat. atau. buat ada lagi yang lebih penting daripada benda ni. harap semua tahu umur saya berapa. wah! haha. yelah bercakap perlu ke cara kiasan sebenarnya? aduh. okay insya-Allah bulan sebelas hujung tahun ni saya dan kawan2 seperjuangan akan menduduki peperiksaan besar! spm. besar sangat ke? mungkin bagi aku besar sebab dia menentukan hala tuju kite kemana nanti. masya-Allah.

doakan kami dari sekarang (bukan esok nak exam baru malam ni nak doa ye) hehe boleh jugak macam tu. tapi lebih afdal doakan kami dari sekarang sampailah hari mendapat keputusan spm nnti. insya-Allah. mudah-mudahan kami dipermudahkan dalam segala urusan, diterangkan hati, lapang dada. mudah2an Dia melembutkan hati pemeriksa2 yang akan menanda kertas kami. amin.

okaylah. masa dah suntuk. ada kerja lain perlu di buat. haha yeke?! yelah tu Ainaa woi. eh betul lah manusia. assalamualaikum :')