Tuesday, October 23, 2012

ini masa boring.

hai! lama tak cerita denga korang kan. hahha lama ke? eerr. erm okay sebelum tu aku nak tanya delat korang korang yang agak comel ni.. comel ke? :p

sudah bersediakah u oll semua nak berperang ni? hamagawd.. tinggal lagi 13 hari sahaja lagi okay! nak terkeluar tak jantung korang? whoops~

so i wish good luck to oll spm candidates.. jgn gaduh2 okay :')
hujung2 ni lah mcm mcm boleh jd. gaduh ng parent lah. gaduh dgn cikgu lah. gaduh dgn kawan lah.. wrr.. gerun taw kalau semua semua ni jd kat korang including me :)

yes. saya turut bimbang dan gelisah kalau2 ada antara kawan kawan saya yang erm.. yg kecil hati dgn saya ke.. dan apa apa lah :'D

haaaaa so dah boring kan. jom i show off sikit gmbr yg konon konon muka putih je semua :D