Friday, December 14, 2012

cuticutiDotcom

auuucak! hamboi. muka tu bukan main melekik tak hengat dunia lagi. sudahlah, pergi basuh muka tu sikit. tak gosok gigi pun tak apa. biar warna kuning. lain sikit warna dia daripada manusia lain. yedak?

ya.. yaaaa i know. belakangan ni. semenjak sekolah dah habes. semenjak bulan terakhir iaitu bulan yang paling menjadi penantian setiap manusia dan paling digemari oleh setiap insan yang masih bernyawa di muka bumi ini sedang berlalu. kes cuti dekat Malaysia ni semakin bersepah-sepah (tahu seronok).

kalau ye pun cuti, tak usah lah bangun tidur pun lambat. nak tunggu matahari diri tegak atas kepala bagaikan kanak-kanak riang berdiri tegak di sekolah rendah menyanyikan lagu "negaraku" baru nak bangun. haisk, hiperbolanya dahku!

apa-apa pun. saya rasa sangat tak sabar nak balik kampung nanti. (Pulau Pinang, aku datang!). bukan apa, nanti dapat jenjalan sakan dekat sana. naik ferri, pergi bukit bendera. ohsem lama tak jenguk mat mat dan minah minah salleh yang terlebih #seksiovari dekat sana. okay gedik. ngehehee haaa jeles tak. jeles tak. *tangan kat bahu mata ke atas*

okay lain hari kite luangkan masa lagi ye. terima kasih kerana sudi baca entri saya. love u so much! Xoxo D publish ;D



ade ke muka u oll macam ni
masa cuti? kalau ada, ia comel sekali ;D