Saturday, December 15, 2012

feberet game waktu kecik-kecik.

hello evelibadi!



pergh! dengan berbekalkan kuey tiaw keluaran PaMa sendirian berhad kuikui. kenyang sungguh dek peghot boroi ini kuiuki. kuew tiaw moden ditelan satu per satu olehku. huaaahhh rasa nak nanges habes taw! sian dia kita kurung dia dalam peghot comel ni. comel ke. ok bye.

macam mana hari ni? okay? sihat? separa?! atau ada yang keriangan dek kerana terlantar di hospital? hamagawd. semoga over-sihat sampai loncat-loncat atas katil. O_o

itulah dari kecik dah kata, angah, takmo main panas! takmo main hujan! takmo itu takmo ini. nanti demam~ jangan main jauh-jauh. nanti kene culik nanti. kuikuikui. comel angat kan mama dan babah kite masa dulu dulu. *i am still remember what they said >,<

tapi.. aku still degil jugak kan. argh tak kire. selagi aku tak sakit aku nak jugak berhadapan dengan permainan yang dianggap "oh awesome gitu" masa zaman hingusan dulu. awesome lah sebab ada main kahwin-kahwin. main masak-masak. main barbie.

oh yes. i know. permainan yang paling digemari dan menjadi trend pada dahulu kala! main hujan, main beskal, main tora tora haha, main kahwin2, main masak2, main barbie. main rebut-rebut tiang.

haaa! main rebut tiang mesti feberet u oll masa sekolah rendah kan? kankankan. bila waktu rehat, semua lari macam itik pulang petang nak pergi tempat tiang. macam happah! siapa tak pernah main benda natang ni memang nak nanges berbaldi2 tengok muka dia.


korak, ika, kinah, zira (yang paling tebal badan dia),
ainaa (yang tengah)
yang tengah tu yang comel tu aku lah tu. aku memang selalu kene buli waktu sekolah rendah. tak apa. aku ingat kot muka budak-budak hingusan yang selalu buli aku. ^^

kahkah. apa-apa pun. zaman kecik adalah zaman paling seronok bagi kite. tapi lebih banyak pahit sebab kite selalu kene buli taw! T_T

eh u olls tak tengok anuerah planet muzik ke?