Friday, December 21, 2012

hujan ke?

hujan.

"eh tempias lah."

ade orang kata, kalau terkena tempias maknanya ada orang menangis sebab kita. tak tahu betul ke tidak. aku cakap je. tapi aku tak kene pun tempias. itu dialog masa aku zaman tak kenal cinta lagi. ohok ohok.

tempias tak tempias. cerita skrg aku cuba berusaha tengah keringkan hati aku. hati kering takpe, jangan hati basah dgn air dek kerana perasaan sedih. esh. perit. tapi aku suka perit2. boleh cipta satu pengalaman walaupun ianya pengalaman yang tak semanis kurma. ^^

tapi kadang2 aku perlukan jugak pengalaman yg manis. bukan satu tapi beribu. beribuuu. bila ada kemanisan, aku lagi suka. dia pun double suka.

dek kerana hari ni hujan di tempat aku yang berkoordinat di kuala lumpur. takde sorang pun insan comel yang keluar rumah. semua dok terkepit-kepit je dalam rumah ni. sebenarnya memang aku ni jenis tak keluar rumah pun.

malu.