Tuesday, January 15, 2013

(BW) acah-acah reti lukis.

assalamualaikum silent readers =)

korang buat apa je dekat rumah selama bercuti ni? (untuk yang bercuti lah). walaupun aku ni tengah bercuti bersalin. aku masih punya kudrat nak buat macam2 taw. dan aku rasa aku lah manusia paling sibuk sekali. cewaaah. buat ape je kat rumah padahal. harhar.

makin hari, aku rasa aku makin takut pulak sebab banyak benda kene aku tempuhi. kene tempuhi sorang2 pulak tu. tanpa bantuan mama abah mahupun along dan adek. konklusinya, aku kene berdikari lah ni cerita dia skang. aku kene berani dan gagah perkasa malah kuat dari segi mental dan fizikal gituuwwww!

takde nak tersipu-sipu malu. terkepit2 bawah ketiak mak lg. hmm busuk taw!

tiba2 lah kan. satu ketika ni, aku terfikir jugak. nanti aku akan mengorak langkah seribu ke UiTM (tengah fikir cam ni taw!), dah lah nak amek kos yang boleh lah dikatakan agak rumit.
rumit sebab.. sebab aku dah rasa sikit masa dekat bangku sekolah. tahu sikit tu macam mana? haaaa nak nanges air mata katak kau tahu! sebab aku dah fikir macam tu, aku pun terus amek pensel dan kertas...
nak jugak tunjuk yang aku ni acah acah reti lukis keeennnnn.



kalau rasa ni gambar yang boleh menaikkan nafsu kau. silalah cepat2 scroll ke bawah ye ehehehee =P



eh sudahlah, stop lah ketawa sampai guling2 atas katil dengan lukisan aku ni. yelah, aku tahu lukisan aku cam tak layak. ermmmm hmmmm huahuaaa! T_T tak yah nak humble sangat Ainaa.. kehkeh.
takdelah. itu je motif aku update blog malam ni. saje nak tunjuk lukisan aku. harhar. sebenarnya banyak lagi. dah boleh buat portfolio dah aku rasa. tapi aku nak tunjuk yang latest ni je. haaa buruk kan. tahu dah.. takpe, janji muka aku cantik. k bai!