Monday, February 11, 2013

(BW) bersama familiku! =)

assalamualaikum =)

salam 1malaysia. weh hari ni rasa macam busy gila. cewah buat apa je padahal. pergi makan je taw! itu je kau tahu. makan. makan. makan.

tapi puas hati walaupun harga dia expensive siket. (dah pandai cakap omputeh dah sekarang). well. zaman sekarang ni mana ada pergi makan dekat restoran rm50 je harga.

kecing! kecing! kecing!! "rm +++ sir" tapi tak kesah lah. puas lah sebab mengenyangkan. dan habes licin semua makanan.

tambahan, semua jenis DBKL. main pungut2 makanan. kuikui.



haaa jakun makngah u olls ~_~ ye ar lama kot tak makan2 ng family cam ni. rasa eksaited to the max! perghhhhhh~



yang penang asam laksa and lychee tu aku yang punya. yang kentang tu hidangan tambahan leaps makan. sedap kot. harga dia dalam rm6.90 lah. padan lah dia punya mastard pun banyak geela!

famili yang lain makan hokkien curry mee, keuwt iaw ape ntah dengan curry mee. yang chicken chop tu adek yang makan. huahua. =D

opss lupa. ni bukan old town white coffee. ini georgetown white coffee. berkoordinat di wangsa walk mall =)




even perut ni dah disumbatkan pelbagai jenis makanan. impian aku nak makan cake secret recipe perlu jugak-jugak aku capai. kahkah. chocolate indulgance. masih ingat tak aku pernah hupdate pasal aku pergi dtae makan cake ni kan. haaa yang ni lah. cewah. haha.




yang buku2 atas ni pekebenda pulak? bosan ar asyik tengok buku je. harhar. tapi serious best kot buku2 style indie ni. mana ada bosan. yang bosan tu yang novel cintan cintun tu, last2 kahwin. last2 bahagia. macam haremmm. kihkih.

untuk pengetahuan, semua buku ni pakai baucer 1malaysia (kakak aku yang punya, aku just tumpang je). best kot, main ambek buku camtu je. hahaha.

sape yang duduk area setiawangsa, wangsa maju, setapak ke boleh lah pergi kedai buku 1 malaysia dekat wangsa maju r10 (institut terjemahan). semua barang dekat situ pakai baucer je. kalau popular takboleh ar. dia camne ntah rule dia. aku pun tak faham.