Friday, February 15, 2013

(BW) bosan derrrrr.

malam disumbatkan dengan kebosanan. bosan tahap nak hentak2 laptop ni. sudahlah malam masih muda ditambah lagi telefon bimbit kepunyaanku kehabisan kredit. (payah takde krdit ni. ada hal pape kene buat call me back. kalau dh hbes call me back tu cemana? mati woi) selalunya waktu2 mentah begini katil empuk ku disajikan insan seperti aku sambil belek2 buku. (bukan belek lah, bacalah maksud aku). tadi malam sebelum aku melelapkan mata, aku patut tatap sebuah buku.

buku hitam press. "tiket ke neraka."

terpukul-pukul rasa bila dapat tatap buku ni. lagi tertekan dek hati ni rasa bila dapat baca. yes. sebab aku rasa bahu kiri aku lebih berat daripada biasa. rasa hati ini sudah jauh dari tuhan walaupun mulut selalu menyebut. memang dapat rasa pun buku tu ditulis khas untuk insan seperti aku.

haaa mesti ingat aku ni jahat kan. memang pun. suka kecewakan orang lain.  ini sedih. mood sekarang tengah merindui orang. tapi aku yakin orang itu tak rindukan aku. selamat malam Jumaat =')