Saturday, February 9, 2013

(BW) buku dalam pelukan.

assalamualaikum =)

hola holi ku beri nama cikebum cikebum ^^

macam mana kesihatan semua? sihat? aku alhamdulillah separa. sakit kaki doh, bengkak kot. jalan pun macam orang takde kaki je!

punca dia sebab aku pakai kasut yang macam keras tu. ada reben konon. tapi bab keselesaan hancor. teneneeeeee ~_~

tumpang ada masa terluang ni. aku nak lah jugak hupdate belog ni. takkan nak kumpul berguni2 habuk baru nak kemaskini. oh nooooooo.

selalunya malam2 korang tidur korang peluk apa. mesti bantal kan. entah lah pagi tadi aku tidur aku rasa aku peluk buku. punyalah nak sangat baca buku keeeennnnn.




bukan peluk satu buku, tapi peluk satu plastik. dalam satu plastik ade buku-buku ni. dan aku terus rasa macam "eh sape bagi ni.ape ni.wah buku" macam harem muka waktu ni kuikuikuii.

lepastu baru teringat yang kakak aku baru balik malam tadi. aku pernah kirim suruh beli buku ovari seksi je (eh terbalik eh? nvm lah). tapi dia beli bapa banyak. sape nak baca ni woi? kehkeh.

tapi aku dah belek2 siket2 isi dalam semua buku. best wooooooooo ~_~