Thursday, February 14, 2013

(BW) dalam Remaja 15feb2013 =)

syukur alhamdulillah mungkin ini rezeki aku. rezeki berpihak pada aku =)


memang aku dah tahu belog aku akan keluar. dats why aku macam rilex je bila ada membe aku inform dekat aku yang belog aku keluar. serious lah aku tak gelabah langsung macam orang hilang anak. tapi kan masa mula2 aku tahu, (melalui email) memang aku terperanjat beruk lah.sebab mana mungkin belog aku boleh masuk walhal ramai lagi kot bloggers yang hebat2 yang tengah beratur nak tunggu belog diaorang dimasukkan. apa-apa pun aku suka sangat, syukur sangat! cewahhh =)

alah ruang untuk belog ni kecik je. kecik2 pun tapi berharga taw. bukan senang nak masuk majalah. hakhak. banyak jugak lah benda nak cerita tapi nevermind lah. abaikan lah. yang pasti kelakar lah sebab ada yang tahu blog aku. dah satu kerja dah tapi tak thu yang aku ni yang "ainaasposa" tu. ermm okay. hehehee =D

okay jangan lupa beli taw. bacalah siket pasal aku kat situ. nanti korang tahulah ape benda-ape benda kan. diam2 ubi berisi taw. hewhew. ini majalah keluaran 15februari2013 =) terima kawan-kawan/sahabat handai/teman lelaki/ibu bapa/sanak saudara/adek kakak yang tercinta sebab banyak sokong saya. love u ollssSSsss