Wednesday, April 16, 2014

butthurt (feelings get hurt)

bismillah..

mengapa sukar untuk aku sandarkan jari jemari runcing aku ini di atas setiap kotak-kotak huruf ini walhal setiap ayat dan tulisan yang akan aku coretkan sebentar lagi merupakan kisah hidup aku bersama jasad dan roh aku.

takut mahu mulakan perbualan. walau hanya permualaan perbualan berdasarkan tiga huruf setidak-tidak pun satu baris ayat. kerana takut/gusar permualaan perbualan ini tidak berbalas. aku pilih untuk diam sementara, memberi ruang dan nafas baru kepada kita berdua bagi perbaiki khilaf maing-masing. usahlah risau dan ragu.. tidak aku perkatakan tentang hal itu lagi, hal remeh dan menjengkelkan bila ia dibahaskan. atas kehampaan dan kekecewaan hati sanubari ini biarlah ia surut sendiri.

aku percaya pada naluri juga pada diri sendiri. mampu aku kesat ketulan air mata ini yang jatuh berderai tidak henti-henti walau aku tahu aku tidak sekuat yang mereka sangka. masih cuba untuk menutupi rasa hiba dan melupakan segala sengketa.. harap kita boleh berkawan selamanya, terima kasih atas ketidakbolehan awak untuk bersama-sama dengan saya.



3 comments:

  1. Alaa Ainaa, don't worry keh? Ramai lagi kat luaq tuu. Stay strong, stay happy yee wak. Hahaha.

    ReplyDelete
  2. Aloloo, Ainaa, don't worry keh? Ramai lagi kat luaq tuu. Orang JB pun ada. Stay strong, stay happy keh? Senyum sikit wak. Hahahah.

    ReplyDelete
  3. Alaa Ainaa, don't worry keh? Ramai lagi kat luaq tuu. Stay strong, stay happy yee wak. Hahaha.

    ReplyDelete